четверг, 27 октября 2022 г.

Моя країна захворіла

 


Моя країна захворіла, вона палає. 
Так тяжко дихає, зникає і згасає.
Моя кохана так страждає, хоч плач, 
Бо в чорнім вдягнений стоїть над Ненькою палач. 
І руки скручує, і не дає дишать, 
Але вона жива і може ще сказать:
А - а - а - а ..... (співати). 

Моя країна подчепила воши й гниди, яка зараза, 
І без жалю мій рідний брат вбиває брата, яка образа. 
Хоч мати хоче всіх дітей урятувати, 
Тіла їх моє позбирати і ховати. 
І скільки буде ще дітей її вмирать?
Але жива вона, і може ще сказать:
А - а - а - а ..... (співати). 

Хоча душа моя неміряно палає, 
Я бачу вишня біля дома розквітає. 
І то не дим, і то не вибухи, здається...
Я відчуваю, то чебрець і річка лльеться. 
Заради чого їй цю біль в собі тримать?
Вона невинна, і навіщо їй страждать?
А - а - а - а ..... (співати). 



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.